باربری پاسداران

اتوبار و باربری ایمن و مطمئن در منطقه پاسداران

باربری پاسداران

اتوبار و باربری ایمن و مطمئن در منطقه پاسداران

جعبه و کارتن اسباب کشی

یکی از نکاتی که پیش از استفاده از خدمات باربری تهران و یا حمل بار به شهرستان، باید در نظر گرفته شود، استفاده از جعبه و یا کارتن های مناسب جهت اسباب کشی است. بطوری که یکی از موارد بسیار مهم جهت این امور به شمار می رود. به خصوص در زمانی که کالاهای خاصی و یا برخی اشیاء شکستنی قرار است از مکانی به فاصله نسبتا زیاد از محل جدید (مثلا از ساختمانی قدیمی به محل جدید آن بانک  یا اداره و یا اسباب کشی به منزل جدید و حتی حمل بار به شهرستان) بسته بندی و سپس جابجایی صورت بگیرد.

این مسئله موجب می شود که بسیاری افراد ناخودآگاه به فکر بیفتند که زمانی که می خواهند از خدمات یک شرکت باربری  در تهران استفاده کنند، کیفیت جعبه و کارتن ها باید چگونه باشد و اصولا از چه کارتنی با چه سایزی استفاده شود؟

جهت آشنایی هر چه بیشتر شما در این زمینه به بررسی انواع این کارتن ها می پردازیم:

این کارتن ها و جعبه ها دارای تنوع فراوانی هستند که آنها را طبق دسته بندی هایشان در اینجا بررسی می کنیم:

·         کارتن های خارجی و ایرانی

·         کارتن وسایل حجیم و یا ظروف چینی

·         کارتن با سایز های مختلف (سایز cm * 50cm50 ، 60cm*40cm ، 45cm*32cm ، 60cm*32cm ، 72cm*45cm  و غیره...)

ناگفته نماند که هنگام خرید و سفارش این کارتن ها بهتر است که موارد استفاده از آنها به اطلاع فروشنده رسانده و در صورت امکان از خود وی نیز راهنمایی بخواهید. چرا که برخی از از انواع کارتن ها مناسب حمل و جابجایی لباس، برخی دیگر مناسب وسایل برقی و حجیم ، بعضی مناسب بسته بندی کتاب و کالاهای کوچک، برخی دیگر مناسب بسته بندی اشیاء شکستنی و ... هستند.


جعبه اسباب کشی

البته ممکن است شما در زمان اسباب کشی از کارتن هایی مشابه استفاده کنید و در پایان هم مشکلی پیش نیاید ولی معمولا جهت راحتی بیشتر این کار، مشورت با فروشنده جعبه و کارتن بهتر است.

همچنین توصیه می شود که کارتن های درجه یک و دسته اول استفاده کنید. استفاده از کارتن های دست دوم، بدلایل بهداشتی و یا امکان وجود پاره گی در آنها، چندان کار درستی نیست و بهتر است که جهت اسباب کشی (چه باربری تهران و چه حمل بار به شهرستان) اینکار صورت نگیرد. همچنین همانطور که در مقالات دیگر ما مانند نکاتی در مورد بسته بندی لوازم شرکت و نحوه چیدن بار هنگام اسباب کشی برایتان نوشتیم، رعایت یک سری موارد مهم در زمان استفاده از این کارتن ها ضروری است. مثلا چیدمان درست کارتن ها هنگام بسته بندی، گذاشتن بارها درون ماشین حمل بار و حتی رعایت ترتیب بارها هنگام رسیدن به مقصد. 

در پایان این نکته را هم در نظر داشته باشید که این کارتن ها نه تنها جهت اسباب کشی بلکه برای بایگانی زونکن های اداری، فریت بار و یا کارگو هم کاربرد دارند. خوشبختانه در سالهای اخیر با خرید کلی و تعداد زیاد از برخی فروشندگان می توانید تخفیف دریافت کنید و از طرف دیگر زمان خرید از آنها بخواهید که این کارتن ها را بااستفاده از پیک برای شما ارسال کنند.

معمولا بیشتر کارتن ها به شکل مکعب مستطیل و یا مکعب مربع هستند. شاید جالب باشد که بدانید، به این جعبه ها بدلیل کاربرد و استفاده گسترده ای که از آنها در اسباب کشی می شود، در زبان انگلیسی Removal Boxes Pack گفته می شود.