باربری پاسداران

اتوبار و باربری ایمن و مطمئن در منطقه پاسداران

باربری پاسداران

اتوبار و باربری ایمن و مطمئن در منطقه پاسداران

آنچه باید برای انجام یک اسباب کشی بدانید

امروزه با توجه به هزینه بالای خرید لوازم منزل و قیمت بالای این گونه وسایل ،بهترین و عقلانی ترین کار محافظت اصولی از آ ن هاست.

با توجه به اینکه در زندگی امروزی جابه جایی یک امراجتناب ناپذیرمی باشد پس برای محافظت از لوازم و وسایل منزل در هنگام جا به جایی بهترین کار بسته بندی درست واصولی این گونه وسایل می باشد.


چه نکاتی را باید در یک اسباب کشی اصولی رعایت کنیم؟

۱) برنامه ریزی درست و اصولی :

اولین و مهمترین اصل درانجام یک جا به جایی موفق و اصولی داشتن یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده می باشد که در نظر گرفتن شرایط شخصی،محیطی ،زمانی و توانایی افراد برای انجام و تقسیم وظایف در آن بسیار حائزاهمیت می باشد.اگر این برنامه ریزی به درستی انجام شود می توانید مطمئن باشید که یک جابه جایی حرفه ای و به دور از استرس و فشارهای عصبی راتجربه خواهید کرد .

چه نکاتی را باید دریک برنامه ریزی درست در نظر داشت؟


۱)زمان دقیق اسباب کشی :

اطلاع از زمان دقیق جابه جایی می تواند مهمترین نکته در انجام یک برنامه ریزی اصولی باشد.


۲)تخمین زمان مورد نیاز برای جمع آوری و بسته بندی وسایل خانه :

سعی کنید با توجه به حجم لوازم موجود در منزلتان مقدار زمانی که برای جمع آوری آن ها نیاز می باشد را تخمین بزنید.توجه داشته باشید که این زمان بندی را با توجه به شرایط روحی ، زمان بندی کاری ، تعداد افراد منزل که توانایی مشارکت در این کار را دارند انجام دهید. دقت داشته باشید که تمام حجم کار را برای روز های آخر در نظر نگیرید.

با توجه به ارزشمند بودن لوازم منزل یکی از دغدغه های افراد، سالم رسیدن وسایلشان به محل جدید می باشد که مطمئنا این امر تنها با انجام یک بسته بندی درست اتفاق می افتد.


۳) تقسیم وظایف با توجه به شرایط و توانایی افراد در خانه :

شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط و توانایی افراد خانه وکمک گرفتن از آن ها  در مراحل مختلف انجام کار و تقسیم وظایف از بروز خستگی و فشار های عصبی که ب دلیل حجم زیاد کار به وجود می اید جلوگیری کنید.


۲)تهیه لوازم بسته بندی :

دومین اصل برای داشتن یک جا به جایی موفق تهیه لوازم مورد نیاز برای جمع آوری لوازم منزلتان می باشد. به عنوان اولین قدم در تهیه لوازم مورد نیاز جا به جایی ، شما نیاز به داشتن  کارتن های مقوایی محکم و وسایل محافظ از قبیل: پلاستیک ضربه گیر ، فوم ضربه گیر ،استرچ ،چسب و… می باشید  که این امر رسیدن اقلام ظریف و حساس شما را به مقصد ، دقیقا در همان حالتی که بسته بندی شده است تضمین می کند. کارتن هایی که با استفاده از مقوای موج دار چین چین راه راه ساخته شده باشند و نهایت امنیت و حفاظت از وسایل  خرده ریزشما را در جابه جایی تضمین کنند. شما میتوانید اطمینان داشته باشید که با تهیه  کارتن های مخصوص بسته بندی  که از کارتن های معمولی، محکم تر ساخته شده اند ، اولین قدم به سمت یک جابه جایی ایمن تر را برداشته اید. ضمنا وجود ضربه گیرهای تخصصی که به راحتی می تواند در دسترس شما قرار بگیرد، میتواند سلامت وسایل شما در انجام این  جابه جایی را تضمین کند.


۳)جمع آوری بسته بندی درست و اصولی:

جمع آوری وبسته بندی درست و اصولی با استفاده از لوازم استاندارد و مخصوص باعث می شود که وسایل منزلتان به بهترین نحو ممکن به محل جدید مورد نظر شما انتقال پیدا کند . یادمان باشد منظور از جمع آوری صرفا جمع کردن وسایل نیست . یکی از مهمترین اصول جمع آوری ، تفکیک جعبه بر اساس محتویات داخل و محل جمع کردن وسایل می باشد که حتما باید این اطلاعات بر روی هرکارتن به طور مجزا نوشته شود.با توجه به این که جابه جایی امر هزینه بری است ، پس علاوه بر داشتن لوازم بسته بندی با کیفیت ،نحوه بسته بندی وسایل منزل و محل کار شما هم بسیار مهم می باشد ، به همین منظوررعایت نکات کلیدی و مهم  که نیاز به تجربه و مهارت در این زمینه  را دارا می باشد  امر ضروری و مهمی است. با استفاده از لوازم با کیفیت  مورد استفاده و نحوه بسته بندی درست ، شما می توانید آسوده خاطر باشید که جابه جایی آسان و حرفه ای را تجربه خواهید کرد.


توجه به چند نکته کوچک ضروری می باشد.

*حتما دقت کنید که لوازم ضروری و پر کاربرد را به عنوان آخرین وسایلی که جمع آوری می کنید در نظر بگیرید.

**برای جلو گیری از بروز فشارهای عصبی و خستگی برنامه زمان بندی خود را محدود به چند ساعت در روز کنید.

***برای اینکه کار بسته بندی لوازمتان به نحو مطلوبی انجام بگیرد از وجود افراد با تجربه استفاده کنید.

**** یادتان باشد برای بسته بندی وسایل بزرگ مانند کتابخانه ، کمد های بزرگ و…. حتما آنها را باز و سپس بسته بندی کنید.


۴) انتقال وسایل به محل جدید :

بعد از انجام مراحل بالا حالا میتوانید آسوده خاطر باشید که وسایل منزل شما آماده جا به جایی و انتقال به محل جدید می باشد .با توجه به بسته بندی درست و اصولی که انجام گرفته این جا به جایی در کمال امنیت و با سهولت و سرعت بیشتری انجام می گیرد.


۵) باز کردن لوازم و چیدمان :

بعد از اینکه وسایل شما به محل جدید انتقال پیدا کرد، حالا نوبت به باز کردن وسایل و چیدمان آن ها می باشد.با توجه به آمار موجود بسیاری از افراد در این مرحله دچار مشکلات بسیاری می شوند .رعایت چند نکته که در اینجا به آن اشاره می کنیم ، می تواند کمک بسیاری به شما در این مورد انجام دهد.


نکته ۱) حتما قبل از اینکه وسایل منزلتان را به محل جدید انتقال دهید کار نظافت و تمیز کاری محل جدید را به طور کامل به اتمام رسانید.

نکته ۲) اولین اقدام بعد از انتقال وسایل به محل جدید نصب یخچال و فریزر و قرار دادن وسایل فاسد شدنی داخل آنها می باشد. لازم به ذکر است که نباید یخچال یا فریزر را تا چند ساعت بعد از جابه جایی  به برق بزنید.

نکته ۳) در هنگامی که وسایلتان وارد محل جدید می شود ، با توجه به این که کارتن ها را در زمان بسته بندی با در نظر گرفتن نوع لوازم و محل جمع آوری، تفکیک و روی آن ها را نوشته اید ،از کارگران حمل بخواهید که آن ها را در همان موقع در محل مورد نظرقرار دهند و از جمع شدن تمام کارتن ها و وسایل در سالن یا یک اتاق جدا خودداری کنید.

نکته ۴) برای شروع  سعی کنید اول لوازم مورد نیاز و ضروری را باز ودر محل مناسب قرار دهید ،سپس به سراغ کارتن ها و خرده ریزها بروید و کار چیدمان آن ها را نیز انجام دهید ،این کار باعث می شود که کارتن های خالی از محل خارج شود  و فضای بیشتری برای فعالیت داشته باشید . بعد از باز کردن و چیدمان خردهریزها به سراغ وسایل بزرگ و چیدمان آن ها بروید.