باربری پاسداران

اتوبار و باربری ایمن و مطمئن در منطقه پاسداران

باربری پاسداران

اتوبار و باربری ایمن و مطمئن در منطقه پاسداران

نکات ریز و باراهمیت اسباب کشی

اسباب کشی و نقل مکان تنها یادآور کارتن و کامیون نیست نکاتی مهم تر ولی ریزتری وجود دارد که با تدبیر و توجه به آنها تجربه سخت اسباب کشی را با طیب خاطر به پایان خواهید برد.  نکات کوچک ولی مهم در اسباب کشی

اسباب کشی یادآور کارتن و جعبه و کامیون است و تمام کارهایی که در نهایت به همین ها ختم می شود ... اسباب هایی که باید داخل کارتن ها  بسته بندی شده در جعبه قرار بگیرند و در نهایت داخل کامیون باربری برده شوند . اما موارد کم اهمیتی است که بی توجهی به آنها سختی های اسباب کشی را دو چندان خواهد کرد .

عدم توجه به تغذیه در حین اسباب کشی

بسیار مهم است که از پیش برای چند روز درگیری حاصل از جابجایی تان برای وعده های غذایی خود چاره ای اندیشیده باشید . اگر اقوام و دوستانی دارید از آنها درخواست کنید که برای شما تهیه و آماده کنند و غذای تازه و آماده میل کنید حتما این کار را انجام دهید و گرنه باید خودتان دست به کار شوید و چند وعده از قبل غذاهای سرد و سالاد آماده کنید . عدم رسیدگی به تغذیه در این روزهای پرکار شما را بعد از گذشت چند روز بی بنیه و بیمار خواهد کرد . و حتی در زمان فعالیت شما دچار افت فشار و کمبود انرژی خواهید شد .

عدم توجه به کودکان

کودکان زیر سه سال را باید از شرایط اسباب کشی دور کرد . خاک و آلودگی موجود در لابلای کارتن ها و وسایل آنها را براحتی بیمار می کند . گاهی ممکن است شی ای بشکند و یا وسیله ای تیز که برای برش کارتن ها دم دست شماست در دسترس کودک قرار گیرد در شرایطی که حفاظت ازسلامتی کودک بزرگترین وظیفه تان است مجبور به ترک کارها خواهید بود مگر اینکه برای محافظت کودک از قبل راهی مناسب یافته باشید .سپردن کودک به یکی از دوستان و آشنایان و یا مهد کودکی در همان اطراف از بهترین راهکارهاست .

کودکان بالای سه سال را باید از قبل از اسباب کشی توجیه کرد ومراقبت از خود و دور شدن از مناطق و اشیا خطرناک را برایشان توضیح دهید . می توانید کارتن های اسباب بازی هایشان را بدهید خودشان باز کنند و تا حدی بچینند و یا در کنار پدر به عنوان دستیار کوچولو یاری کنند . علاوه بر کنترل شان می توانید حس هم یاری و مفید بودن به آنها بدهید .

عدم توجه به اشیا قیمتی

در میان شلوغی کار و رفت و آمدها از قلم افتادن و گم شدن احتمالی اشیا قیمتی هزینه گزافی بر شما تحمیل خواهد کرد پس بهتر است قبل از هر کاری تکلیف آنها را مشخص کنید . یا قبل از شروع اسباب کشی آنها را در جای مطمئنی در منزل جدید انتقال دهید و یا به شخص مطمئنی به امانت بسپارید .

در دسترس بودن وسایل شخصی و داروهای ضروری

حتما داروهای مصرفی و وسایل شخصی ضروری تان را در دسترس بگذارید مثل یکی از کابینت ها . شما ممکن است هر زمانی به آنها نیاز پیدا کنید ولی یافتن آنها از میان حجم وسیع اثاثیه کاری دشوار و تقریبا نشدنی است .